2. december 2008

Adventni e-koledar [2] – testna plošča in stikalo

Danes smo iz adventnega koledarja potegnili testno ploščo (protoboard, po domače) in nekaj žice.

testna plošča

Potem smo pa – po navodilih, seveda – sestavili enostavno stikalo (tista rdeča žička na sredini plošče).

stikalo

Spotoma smo se še naučili, kaj je tokokrog. Celota še vedno dela samo ‘pk’, a je še vedno zanimiva.

2 komentarja:

  1. Ha...prvo najdem po srečnem naključju blog K., potem pa še tale koledar, ki se bohoti tudi na naši mizi. Kako se bo odvijalo do konca, se pravi do zadnjega okenca....ne vem. Sem pa resnično že malo mislila, da sem s temle koledarjem "mimo usekala", saj so me drugi starši malo pisano gledali in si zgolj mislili svoje. Ampak sedaj mi je v tolažbo tole pisanje, da vem, da: ali nisem čudna, ali pa so kje še takšni, ki so tako čudni kot jaz.
    Mene se zdi prav poučen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se čisto strinjam - zanimiva in poučna stvarca. Otroka (6 in 11 let) sta čisto navdušena nad njim.

    OdgovoriIzbriši

reklame