8. december 2008

Pofočkana

Tale post nastaja že par dni. Ampak pofočkala me je Maja in nočem biti party pooper.

Načeloma sem strahovit nasprotnik verižnih zadevščin. (PIF je nekaj drugega, tam moraš dejansko nekaj dobrega za nekoga narediti in ta del mi je všeč. Pa čeprav za to sicer ne rabim verige.) Jaz sem tista, pri kateri se vsak verižni mejl zaustavi. Razen tega:

Dragi prijatelji,
ko se približujemo koncu še enega leta, bi se vam rada zahvalila za vse maile, ki ste mi jih posredovali v tem letu.
Najprej se moram od srca zahvaliti nevemkomuže, ki mi je poslal mail o podganjem dreku v lepilu na kuvertah, tako da zdaj ne uporabljam več jezika ampak mokro gobico, ki jo povsod nosim s seboj, za vsako kuverto, ki jo moram zapreti.
Iz istega razloga tudi vedno operem konzerve, preden jih odprem.
Prihrankov nimam več, ker sem ves denar podarila bolni deklici, ki že 1,387.258-tič umira v neki bolnišnici. Ampak ni problema, saj bom vse dobila potrojeno nazaj, ko mi Bill Gates z Microsofta nakaže tistih 15.000 dolarjev za sodelovanje v posebnem e-mail programu. In če dodamo še tiste milijone dolarjev, ki jih bom dobila v zahvalo, ker sem Mugabejevemu osebnemu tajniku pomagala prenesti njegove milione, povsem legalno, seveda v tujino prek svojega računa, mi ne bo treba nikdar več igrati loterije. Ali pa samo tako malo za šalo.
In hvala, ker mi ni treba več skrbeti za dobrobit moje duše, saj nad mano bdi in me varuje 363.214 angelov.
Naučila sem se tudi, da se moje prošnje uslišijo le, če posredujem vaše e-maile najmanj sedmim ljudem in si zamislim željo v petih minutah od prejetja.
Coca-cole tudi ne pijem več, saj je tako močna, da odstrani straniščne madeže.
Ko grem po bencin, vedno vzamem koga s sabo, zaradi varnosti, saj se mi med točenjem bencina lahko za hrbet prikreade serijski morilec.
Ne nakupujem več v velikih trgovskih centrih, ker bi mi lahko kdo podtaknil drogo pri reklamnih pokušinah hrane in me oropal.
Ne odgovarjam več na telefone, saj bi me lahko kdo prosil, naj pokličem neko telefonsko številko, potem pa bi dobila račun za pogovore z Jamajko, Ugando, Singapurom in Uzbekistanom.
Uporabljam samo svoje stranišče, drugih si ne upam, saj se pod sedežem lahko skriva velik rjavi afriški pajek, katerega ugriz v zadnjico povzroči takojšnjo smrt.
Ne upam se niti pobrati 5 EUR, ki jih najdem ležati na tleh na parkingu, ker jih je tja verjetno postavil morilec s sekiro, ki se je skril pod avto in čaka, da me zgrabi za nogo.
Če tega maila ne posredujete vsaj 144.000-tim ljudem v naslednjih 10 minutah, se bo ogromen pelikan z akutnim primerom driske posral na vašo glavo in bolhe 12 kamel bodo naskočile vaš hrbet in povzročile zelo neugledno rast kocinaste grbe.
To vem zagotovo, ker se je to dejansko zgodilo vodovodarju drugega moža bivše tašče sestrične mojega soseda, pa tudi na avstralski televiziji so prikazali, v oddaji Good Morning Australia.
Pa še to, mimogrede... ste vedeli, da je južnoameriški znanstvenik po dolgotrajni študiji ugotovil, da ljudje z nizkim inteligenčnim kvocientom, ki trpijo za pomanjkanjem seksa, vedno berejo maile tako, da držijo dlan na miški?
Nikar se ne trudite umikati roko z miške, je že prepozno.
Fajn se imejte v novem letu, dragi moji!

No, pa se nehajmo izogibati današnji nalogi. Povedati moram 7 naključnih resnic o sebi in načeloma izbrati 7 blogerjev, ki naj bi naredili isto. Zdi se mi, da nam “znanih” blogerjev že pošteno primanjkuje, tale nabirka bo kriza.

1. Čeprav so mi igranje violine prepovedali že v srednji šoli, zaradi ukrivljene hrbtenice in obrabe medvretenčnih ploščic, jih ne ubogam in jo igram že … huh … skoraj 30 let. In še jo bom, pa naj se moj hrbet pritožuje, kolikor se hoče.

2. Že več kot 4 leta živimo v lastni hiši in kljub temu se kakšno jutro zbudim z občutkom, da je danes zadnji dan dopusta na tem čudovitem kraju, da me bodo čez dan enkrat vrgli ven in se bom morala vrniti k staršem.

3. Zelo mi je všeč dejstvo, da se dojenčki radi pestujejo pri meni. Saj veste … mehko, toplo, ogromno … njah …

4. Prevajam rada. Rada prevajam tehniko. Še raje prevajam leposlovje. Ne zato, ker bi ga bilo lažje prevajati ali kaj podobnega, saj je enako težko, le da je drugače. Ampak zato, ker prevod dobim na papirju, v knjižni obliki, v roke. Takrat imam res občutek, da sem nekaj ustvarila. Nekaj, kar meni daje ogromno zadovoljstvo in kar bo še komu drugemu popestrilo nekaj ur.

5. Sovražim nakupovanje oblek in čevljev zase. Z veseljem zapravljam za knjige, čaje, kavo in ustvarjalne pripomočke, celo ko hišni proračun prenese samo kakšno malenkost. Zato pa z veseljem nakupujem tudi oblačila za otroke. Za obutev je zadolžen Slovon.

6. To, da po nosečnostih nisem izgubila skoraj 30 kg viška, me moti skoraj samo takrat, ko moram na oder. Oziroma ko si moram kupovati cunje za na oder, kar se navezuje tudi na prejšnjo točko.

7. Že 14 let sem strašansko zaljubljena v tipa, ki sem ga spoznala na prvem BBSarskem žuru pri … uh, je bilo pri Momotu ali pri Jovotu? (Danes bi rekli, da sem ga spoznala prek interneta. Samo da takrat še ni bilo interneta. V “internet” sem torej priključena že kakšnih 17 let.)

Pofočkala bom:

1. Hali
2. Mojco
3. Piko
4. Tjašo
5. Backa
6. Pižamusa (da se ne bo čutil zapostavljenega, čeprav je njega težko postaviti za, saj je za to vse predrobno in premajhno)
7. tale bo optional: zanima me, katerih 7 resnic bi o sebi izbral Slovon Kiss

Z velikim veseljem bi pofočkala svojo sestrico, ampak vztraja pri neimetju bloga Tongue

9 komentarjev:

  1. Na ... komej me "pozna" pa sem na listi :) Napišem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Kitty. Bom napisala. Zadnje čase tako ali tako ne najdem več prijetnih tem, o neprijetnih se mi pa ne da razpravljati. Več. Vedno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pa ja, da me potem kdo uroči. Privat podatki so privat in ostanejo pri meni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hja, še dobro da me kdo obvesti, da sem se znašla na neki listi ... O mejdun, no. HVALA!!! :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj še bi, no, samo mi ni uspelo vse od dopoldne, sem morala delat tudi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja, K. imaš tako sestro kot jaz!

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, ker blogspot nima trackbacka, ga pripenjam ročno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav vsi očitno sovražimo verižništvo, ampak se ga gremo. Kaj za vraga je narobe z nami :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Moja teorija - tukaj je verižništvo kombinirano z ženskim firbcem. Pa se mu kar ne moremo upreti.
    Tjaša - saj si videla Slovonov komentar, mislim, da nimava šans ;I

    OdgovoriIzbriši

reklame