21. december 2008

Ena sončno-nedeljska

A ste videli, kaj imamo danes? Sonce! In čeprav še vedno kucam tale prevod, ker mora bit do zjutraj narejen, je to kar lažje počet, ker je zunaj SONČEK! Gospod sonček si zasluži same verzalke, častna, ker tukaj smo ga pošastno pogrešali. Pengovsky ga je tudi, rotflmao! Hišo smo prezračili, posesali, pobrisali prah … razlika je drastična, čisto pravo pucanje pride pa na vrsto, čim oddam tole delce.

Slovon zunaj obla nekaj, tavelka špancira po štacunah z babico in dedijem, tamal je v peskovniku – kooooončno je spet lahko. Še gugal se bo danes, se mi zdi, samo da bo malo na soncu.

Včeraj sem za “razstavljanje” uhanov na štantu uporabila svoje ljubo stojalce za uhane, ki sem ga naredila pred skoraj letom dni, ko sem veliko delala z lesom in šivala objemčke in mojčke iz filca, pa majčkene torbice in žepke iz filca, pa živalce in novoletne okraske iz filca. Mizarska plošča, oblazinjena s koflinom in oblečena v rumen filc. Takrat sem najprej nameravala nanj še vse živo našiti in sem si premislila, ko sem ugotovila, da uhanov preprosto ne bi več našla.

stojalo

Prejle sem hotela prenosnik iz svojega gnezdeca na kavču prenesti na pisalno mizo, da bom delala kar čimbolj disciplinirano (al sem, kaj, zdaj pa blogvnos pišem), in sem ugotovila, da je moja miza ostala polna uhanov. Šmir, kaj pa zdaj. Iskala sem, na kaj bi jih nataknila, da mi ne bi bilo treba včerajšnjih sneti.

Ko sem pretresala svojo veliko zidno omaro z ustvarjalnim materialom, sem naletela na popolnoma rožnato embalažo od DKNY. Najprej sem začela iskati še platno, da ga bom napela nanjo, ampak to bi za današnji, prevajanju namenjen dan, vzelo čisto preveč časa. Kako vam je všeč rešitev? Valovita lepenka, par luknjic, zgoraj je še trak za nekaveljčkaste uhane. Stojalo je sicer manjše od prejšnjega, ampak ta hip sem porabila samo pokrov, kar pomeni, da lahko naredim še enkrat toliko “razstavnega prostora”. P1040984

Včeraj sem vam nameravala pokazati še nekaj, pa sem na koncu pozabila (preveč bloganja, hehehe). Mama je prinesla naši tavelki in meni šal, ki ga je spletla iz ene od Hoferjevih akcijskih prej. A ni perfekten? Mehek je pa kot … kot puhec.

P1040983

 

 

Še blogerski bombonček Creating with Chrissy moram omenit. So tooooolk fajn štampiljkice notri. Congratulation for your 60,000 hits, Chrissy! You put together a great candy. Žrebala bo 26. decembra.
In Jennie z TheArtisticStamper tudi še vedno podarja bombončke adventnega koledarja. She’s very generous and her cards and tags are so nice!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame