30. december 2008

Papirčkanje (15)

Tako, pa sem kooooončno poslala voščilnice. Zdi se mi, da jih že nekaj let nisem tako strahovito pozno. Čeprav jih menda vedno po božiču. V bistvu me ne sekira dosti, ker itak pošiljam voščilnice za voščit srečno novo leto. Še najbolj pomislim na to, da ne bi tisti, ki voščilnice pošiljajo prej, mislili, da jih pošiljam samo zato, ker so mi voščilnico poslali oni. Miiiislim, s čim vse se jaz obremenjujem, a? Pa imam na seznamu 38 ljudi in to se mi za današnji čas, ko si ljudje vedno bolj pošiljajo SMS-e in verižne e-voščilnice, zdi kar veliko.

V glavnem, tukaj je še zadnjih nekaj:

 

P1050093P1050092 
Tole zlato snežinko na mašnici sem potem zamenjala za malo večjo, ki je lepše držala. Tik preden je šla v kuverto. V tole kuverto je šlo tudi 6 ATC-jev, ki sem jih popolnoma pozabila pofotkati. Pa celo leto so nastajali, joj, kako sem zanemarila ATC-je. Koka stara.

P1050094P1050103 

 P1050104

Tko, konc novoletnih za eno leto. Razen če pade kakšen zamudnik, ki ga čisto zares nimam na seznamu Winking

 

O, da ne pozabim, še candy-roll:
- datumsko nedoločen bombonček se spiralno odvija pri Spiral Whisper;
- najpomembnejši pa je Majin bombonček – še par dni, pa ji bomo lahko voščili za rojstni dan!

1 komentar:

  1. Res so extra, vsaka posebej. Naše so bile letos pač malo "plain" po obliki a toliko bolj posebne po vsebini ;) Ker so mi res pri srcu navadne pisemske, jih bom obdržala ... letos poslanih 39. Z užitkom, vsaka posebej unikatna in osebno napisana.

    OdgovoriIzbriši

reklame