20. december 2008

Nakitkanje (5)

Jaz sem že ves teden bolj gripozne sorte, v četrtek in petek pa je doma ostala tudi naša tavelika. Grlo, glava, vrtoglavica, the works. Četrtek je pretežno prespala. Petka ne več. V petek se je spravila pred tevejček. In da me ne bi preveeeeeč gnjavila med kucanjem prvih nekaj tisoč od 10k besed, je dobila v naročje pladenj, pladenj za verižice, žico, beadse in perlice. Rezultat:

nakit dec. 08 002P1040973 P1040974 

Prvo sliko je naredil nono, ker je kompletek med obiskom mojih staršev pač dobil noge Big Grin

Nastali so tudi uhani z leitmotivom češkega stekla, ki je prišlo iz FireMountainGems.

P1040975

Zvečer sem zaradi današnjega sejma delala še škatlice (načrt via Hali, njene so lepše). Zadnje tri so pa nastale že danes. Še malo, pa se bom uspela prepričati, da škatlice niso taka grozota, tudi ko jih mooooooraš delat. Vsekakor sem jih za swap lani ali kdaj že naredila brez težav celo serijsko, od takrat pa verjetno niti ene. Na sejmu sem porabila dve.

 P1040976 P1040977 P1040982

 

Po kar nekaj vpisih je danes spet tu candy-roll:
- Craftbugs praznuje 4000 zadetkov with a party! (23.dec);
- Linda from Linanna designs is giving away a candy of the WOW variety – čim bo dosegla 10.000 zadetkov;
- Screppa is celebratin 22222 hits – that’s such a COOL number! (1.1.2009)

1 komentar:

reklame