19. december 2008

Polička za večerno branje [3]

No, zdaj pa imam menda vse.

image

Od zgoraj navzdol: stikala (Bauhaus), kabel (Bauhaus), vtikača (Merkur), dušilki (ES), stikali (Conrad). Ma sem se nahodil.

Od vsega me najbolj jezijo dušilke. Na koncu sem ju dobil tam, kjer sem začel, v salonu ES. Če se še spomnite – v torek sem iskal žarnice in grla in sem jih dobil pri njih, dušilko pa so imeli samo še eno. Danes sem jih iskal vsenaokoli, pa jih ni za dobit, tako da sem se na koncu vrnil v ES in prosil prodajalca, da jih naroči. “Seveda, ni problema,” pokliče nekam in reče: “v treh minutah pridejo.” Prišle so sicer v petih, ni mi pa jasno, zakaj hudiča ni mogel tega povedati že v torek! Aj, aj, aj, ljudje moji …

Počasi bom lahko torej začel sestavljat.

2 komentarja:

  1. Khm ... a naročila tud pobirate? ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta trenutek niti ne :)

    Ko bo narejena in bo novo leto mimo, pa mogoče ja. Sploh če bo kaj več naročil hkrati.

    OdgovoriIzbriši

reklame