15. december 2008

Papirčkanje (14)

Danes ni bil dan za ustvarjanje. Pestujem eno blažjo gripico in sem cel dan preživela v postelji. Seveda z računalom v naročju, saj prevajalska naročila ne čakajo. Naredila pa sem malček manj, kot sem nameravala. Tako da bom še kar naprej čičala v postelji z računalom v naročju. K sreči se po masivni dozi aspirina, olja 31, medu, čaja in ostalega počasi začenjam počutiti malo manj sama-sebi-smileča-se. Včeraj sem se že počutila bolj bogo, ampak ker sem bila večino dneva na orkestralni vaji, sem zagona polna zvečer sestavljala in kombinirala papirčke. Morala bi bila delati ogrlice, saj vem. Ampak se mi ni vleklo dodatne krame ven, ker sem imela že itak markerje, sakure, barvice, perlvodenke itd. razvlečene.

srebrno-rdeča    &     zlato-rdeča

Ali bi morale biti tiste snežinke srebrne namesto hologramske? V živo je videti bolje. Srebrn papir za podlago sem dobila v bombončku od Marike Angel

Na zlatordeči se na fotografiji slabo vidijo z zlato naštempljane zvezdice. Zlate blazinice mi počasi zmanjkuje, jaix!

P1040917P1040919
Poskusila sem okvir čez, namesto podlaga spodaj, kot sem to počela včasih na ATC-jih. Okrašen je z bronastim in zlatim kemičnim. Malce premalo natančno sem rezala, se pozna v notranjih vogalih. Zakaj 45°ni vedno 45°? P1040918
Kombinacija dveh Sugar Nellie štampiljk – Partridge in a pear tree se mi je slabo odtisnila, zato sem uporabila samo punčko. Ta štampiljka je tako strašno ogromna, da jo zelo težko odtisnem. P1040921
Moja nova Toodles & Binks štampiljka. Perfektna je. Ozadje je narejeno z dvema barvama krede. Te velike štampiljke so pri meni “problematične”, ker se ne uspem prepričati, da rabijo pišnajst dodatkov. P1040923
In še eno knjižno kazalo, ker je naša spet malo barvala. Vztraja pri barvanju slikic in prepušča ustvarjanje končnih izdelkov meni. Kaj čmo. P1040924

V Operi imam odprtih nekaj strani z izzivi – in vse včerajšnje voščilnice so nastale mimo njih. Za crknit.

In nikakor ne smem pozabiti na zelo pomemben bombonček – Sandrin, seveda! Vsem, ki jo beremo, pripravlja presenečenje. Presenečenja imamo radi, celo če jih dobi kdo drug.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame