3. december 2008

Papirčkanje (11)

Včeraj je bil dan za embalažo: za uhane in za knjižna kazala.

Aja, pa bil je dan za knjižna kazala. Napickpointala jih je mama, ki obožuje pickpoint in samo čaka, da dobi izgovor, da lahko kakšne vzorčke na papir spravlja. Na podlage, pa okraske, pa trakce … to se ji pa ne ljubi zelo in je ta del prepustila meni. Upam, da ji bodo všeč končni izdelki in da bodo všeč obiskovalcem Miklavževega in novoletnega sejma na Vrhniki.
Aja, to sem pozabila povedati. Ne vem čisto dobro, kaj me je pičilo, ampak sem se prijavila za sejem in najela stojnico. V glavnem bo nakit, pa par voščilnic, knjižnih kazal, pa še prav lepo presenečenje imam – bom pokazala jutri popoldne ali zvečer.
So, these are the bookmarks I made yesterday – my mother did the pick-pointing, she loves to do that:

  P1040713 P1040714 P1040712

Naredila sem tudi eno samo voščilnico. Res, samo eno. (Par odtisov sem pobarvala, ampak še čakajo.) I’m entering this card in the PaperTakeWeekly challenge: it has ribbon, rectangles and small round silver snowflakes.

P1040715

Candy-roll:
- Marika podarja 3 bombončke: 6.12. najmanjšega; 8.12. srednjega; 10.12. največjega – čestitke za 5000 obiskovalcev!
- Katharina gives away a candy each day for Advent;
-
Tim is making 12 days of Christmas tags;
- il 25. di dicembre scade il candy di Princess Rosy per le 65.000 visite – congratulazioni!

1 komentar:

reklame