8. december 2008

Nakitkanje (3)

Prišel je moj paketek iz FireMountain gems! No ja, sem si malo privoščila. Predvsem sem hotela imeti dobre krimparice. A da kaj so krimparice? Električarji zdaj že vedo, jasno jim ni le to, zakaj vraga sem jih morala naročiti iz ZDA, ko se pa dobijo tudi pri nas. Se, se, ampak take konjske, za vezat elektriko po bajtah. Takih drobnih za stiskat 1mm srebrne cevčice na nakitu pa pri nas ni dobiti. In ker že toliko časa gledam reklamce in katalog FireMountain gems, sem se 1x pač morala opogumiti.

To so torej moje nove krimparice. Malo se jih moram še privaditi, ampak obetajo želeni rezultat.
P1040857

Ali se je splačalo se ubadati z našo carino in preplačati poštnino, vam bom pa med delom povedala. 
Zagotovo pa sem uspela nekako vpisati preveliko količino paketkov za hematitne koščke in bo nastalo kar nekaj hematitnih ogrlic. Če katera hoče kaj tehle kosov, jih prodam naprej. 0,30€ kos. Opoštninjeno in ocarinjeno Devil
P1040858

Malo drugih stvari sem tudi še nabavila. Sortiranje bo … hm, sprotno? Verjetno, ja. Nimam škatlic.
P1040859

In tu je tudi že prvi izdelek.
P1040862

 

In še candy-roll:
- dogaja se Katharinin adventni koledar;
- the Advent calendar from here'>TheArtisticStamper is also still up;
- Jo bo bombonček podarila 9. 12. na blogu Jo-onlyjoking;
- Cindy is giving away some great papers and a stamping pad on Dec 9th;
- Holly from Squigglefly will give a bunch of stuff away from 9-18. Dec.;
- PinkJemsDesign will give a candy away on Dec. 13th for the first 5000 hits – congrats!

- Maria s Stampininspirations bo štampiljke in papirje podarjala 10. Dec – nice stash, happy blogoversary!
-
prav tako 10.dec se izteče Pollyjin bombonček on PollyCraftDesignselves, those are elves, I love them!
-
do 13.dec bo se zbirajo prijave za bombonček PinGemsDesign;
- Heather from Just Heather will give her candy away on Dec. 18th;
-
Sally bombonček podarja vsak teden v decembru on her Bootifulstampz blog;
- Rica became a member of the DT for the Basic Grey Challenge blog and is giving away Basic Grey papers and Lizzie and … on Dec 24th;
- and Buffy from Buffy’s Loft is giving away a pile of paper on Christmas day.

2 komentarja:

  1. Hi Kitty! Thanks for entering my blog candy and good luck!

    I know that St. Nicholas is called Miklavž in Slovenia. :)

    Hugs Vanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Kitty. . .thank you for participating in celebrating my 2 year anniversary blog candy and for linking the blog candy on your blog!! Good luck with the blog candy!!

    Maria

    OdgovoriIzbriši

reklame