28. december 2008

Nakitkanje (6)

Kakšen mir, končno se lahko usedem spet v palčkovo delavnico in pomagam dedku Mrazu do konca pripraviti novoletna darila. Prav hvaležna sem za teh par mirnih dni od božiča do novega leta, ko imajo odjemalci pisarne pretežno zaprte, ko vem, da moram prevajati samo knjigo in je rok itak daljši (še vseeno moram malo pohiteti, sicer bo joj) … Slovon je že spodaj v delavnici, jaz bom raje tu gor na toplem, še vedno me gripa daje, zdaj je že prav sitna. Tudi naša tavelka že pripravlja darila za sestrične in bratrance, samo jaz se še sprehajam po blogerskih vodah, ker še srkam svoj aspirinček.

Par dni smo bili pri starših v Kopru, oče je praznoval okroglo, povabljenih ful ljudi in pripravljene veliko preveč hrane … pol živčno, pol smešno. Kot ponavadi. Za na darilo si je moja sestrica zamislila prelep tag. P1050042

Zaključili smo z burjastim sprehodom po Izoli. Saj ne zaradi Izole kot take, ampak tam je ena fajn ribiška trgovina, v kateri dobim jaz pripomočke za nakitkanje. Tako lastniku, maminemu sošolcu, potrdim, da je generacija, ki prihaja za njimi, enako ubrisana, kot je njihova, samo na malo drugačen način. Tokrat sem si ogledovala pri njem tudi škarje, ampak so tiste ostre imele prekratka rezila, tiste z dolgimi rezili pa so bile premalo elegantne. Moje fine rosfraj škarje za papir, ki jih imam še od srednje šole, so v zadnjih zdihljajih.

P1050052

Zadnje fimo-peke vam nisem še nič pokazala. Spet sem bila bolj pri svojih barvah, naročila so bila srebrno-črnobelo, pa turkizna. Turkizna me heca, zato je nastalo že več odtenkov zelene in modre. Pri zelenih sem manj doma, modre so bolj moje, črnobele pa sploh. No, tale zelena je pa kar sama padla s svarovskimi skupaj, pa je tudi že noge dobila. Uhani so pa ostali … Nič hudega, koščkov je še za nekaj podobnega. Ponavljati tako ne znam. Tista “vmesna” zelena barva je v resnici mica shift, se pravi prečni prerez svetlo zelene. S temi poravnavami delcev sem se pred leti igrala z metalik fimo, s pearl pa je učinek še za odtenek lepši.

P1050032

Blogersko darilce za ogrevanje srčkov sem vmes dobila tudi jaz, Mravljica in njena kosmata roka sta me izžrebala kot dobitnico blogerskega bombončka. Spotoma sem izvedela še, da je Mravljica moja stanovska kolegica. Internetne vode me tudi po toliko letih še vedno prijetno presenečajo.

Tudi nekaj blogerskih bombončkov se je spet nabralo:
- Kathy podarja bombonček, incredible candy, I should say, 30. decembra;
- PaperFreak is giving away a candy on New Year’s eve (31. Dec);
-
prve dni januarja se izteče štampiljkast bombonček na Crafty Creations;
- Ellen iz TheClassroom bo Score-It in T-rib tool (ta bi mi prav prišel, spet sem uspela zlomiti svoj oz. mami sunjeni slonokoščeni nož za odpiranje pisem, ki ga že leta uporabljam v ta namen) and many more things on Jan 7th.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

reklame