30. december 2008

Nakitkanje (7)

Ma res sem bila pridna, no. Tako je, če se odločiš, da služba par dni kogabriga.

Par fotk zadnje peke in lakiranja. Do zdaj sem lakirala izključno s fimo lakom. Nenakitaste fimo izdelke pa z eno super lazuro. Zdaj mi je obojega zmanjkalo. Poleg tega se je moj okus pri fimu premaknil z mat na vsaj polsijajno. Lahko sijajno, če to pomeni, da dobim učinek porcelana ali kaj takega. Zato zdaj preizkušam alkidni lak. Malo me jezi, ker se ne suši tako hitro kot fimo lak. P1050009P1050011 
P1050086
Tele so že dobile noge. Malo me je geometrija pograbila, mislim, da gre za vpliv voščilnic Hee hee P1050087 P1050089 P1050088 
Tele so pa še. Všeč, ampak malo preveč masivno za nosit? Prva zagotovo ne. Samo malo srebrnih valjčkov in zelo nežno. Okrogla pa, ta ima premer 7cm in je dobila vzdevek krožnik. P1050095 P1050096 P1050097
Tole bo pa (z malo poštarske sreče ravno pravočasno, se pravi jutri) dobila moja stara mama. Jutri jih praznuje 80. Verižica je iz mešanice fimo beadov z vzorcem, fima brez vzorca, češkega stekla, srebrnih findingov, cracle perl, tudi kakšna plastična perlica se najde vmes … Mišljeno je, da gre 2x okoli vratu. In glihkomaj je šla v škatlico. P1050101 P1050102

5 komentarjev:

  1. O si bila pa res pridna:) Vse najbolje stari mami! verjamem, da ji bo verižica všeč, res je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite lizike na tretji sliki :)
    Mi lahko zaupaš zakaj jih natikaš na lesene palčke?

    OdgovoriIzbriši
  3. Da se posušijo od lakiranja :) Večina mojih fimo kosov je brušenih, nekateri so polirani, praktično vsi pa so tudi polakirani.

    OdgovoriIzbriši

reklame