4. december 2008

Papirčkanje (12)

Se pozna, kaj, da se približuje novo leto? Mene od današnjega sklanjanja nad delovno mizo že kar vrat boli. Lekturo sem končala včeraj in jo poslala danes zjutraj samo zato, ker se nisem mogla odločiti, s čim nadomestiti dve ne najbolj elegantni rešitvi.
Tako sem danes rezala, lepila, barvala, pa še celo nekaj malega nakita sem naredila. Ampak nakita nisem še pofotkala. Mañana.

Nastala so knjižna kazala za otroke (barvala naša punca, teh bi morala še sestavit):

P1040760 P1040761

In voščilnice:

I’m entering this card in Jehkotar CardChallenge #34. The challenge was to make a white card. My daughter said that it’s boring. Is it? P1040754

Pa še nekaj sem jih naredila:

P1040747P1040756 P1040755P1040748
P1040749P1040750 Nekaj različnih serij štampiljk. V tej obleki mi je fantek angel bolj všeč. Še en odtis bi morala dobiti, da bi preizkusila še eno idejo. Mogoče …



Dete s snežakom mi je dala Poldka – očitno znam isti motiv spraviti na dve različni voščilnici, ampak pobarvana sta pa skoraj enako, ne?
P1040757P1040758 Tudi hroščkarije so od Poldke. Reliefi so fajn zadeva, sploh če jih ni treba na roke drgnit Big Grin
P1040751P1040752 Tale snežinka mi je neznansko všeč. V beli, modri, rumeni, sploh ni pomembno. Zelo mi je všeč. I like this snowflake a lot! I got it as a freebie from Fred She Said Designs
I like the stamped background as well – I made the stamps by myself, so … I’m entering this card for the Stampartic challenge #2
P1040759 Tole je pa sestrina štampiljka. Z dovolj velikim pleksijem in z Versa blazinico mi odtisi uspejo. Ozadje je ali nek scrapbook freebie ali pa je snet z ene tkanine. Ne spomnim se. Skombinirala sem ga v wordu, da se vzorec ponavlja.

Naprej pa jutri, grem še malo barvat in sestavljat.

Candy-roll:
- Katharina has her Advent event going every day;
- Jennie has an Advent event going on as well (great gals, aren’t they?)
- Tim is publishing his 12 tags of Christmas;
-
Hels will give away a candy on 5th Dec;
- Suzanne has her yummo-licious candy going until 12th Dec – I’d love to be the lucky someone!
- and last but not least -
Kim’s candy is up until Dec 9th.

6 komentarjev:

  1. All your cards are gorgeous! Thanks for trying out the snowflake :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O zdaj imaš pa že poštno zbirko :)...Dobro vama gre od rok, posebej pohvali Sončo, zelo natančno barva! hmmmm nekako kar ne morem izbrati, katra mi je najbolj všeč, vsaka po svoje...no mogoče snežinka:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ups...ne poštno, pošteno :))joj, bo treba še eno kavico spit...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ijoj, kolk je pa tole lepo. Tista snežinka pa sploh. I like it very much!
    A sem že povedala, da mam zmeri problem, ko knjigo berem na vlaku in iščem nekaj, s čimer bi označila stran!? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. joooooooooooooooj ... in to letos berem/gledam, ko ne bo nič časa za to pri meni :( No, bomo preživeli, pa drugič ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhh, to pa je produkcija :D :D ste zgleda na nekih močnih duracelih, da tako vleiko lepih izdelkov nastane.
    Mogoče... :D

    OdgovoriIzbriši

reklame